• وبلاگ : هزاردستان
  • يادداشت : انسانيت...
  • نظرات : 2 خصوصي ، 14 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    با آروزي توفيق و سلامتي

    با تشكر از ابراز محبت و تشكر شما

    اميد است كه در سايه توجهات حضرت ولي عصر موفق و مويد و منصور باشيد

    وبلاگ زيبا و پر محتوايي داريد .

    سلام

    با آروزي توفيق و سلامتي

    با تشكر از ابراز محبت و تشكر شما

    اميد است كه در سايه توجهات حضرت ولي عصر موفق و مويد و منصور باشيد

    وبلاگ خوبي داريد

    سلام دوست عزيز. وبلاگم را بعد از مدتها دوباره آپ ديت کردم. خوشحال مي شم که بهم سر بزني و نظرت رو هم بدي.

    سلام از قدم رنجه شما به وبلاگم تشكر مي كنم

    واقعا اگه به نداي انسانيتشون رفتار مي كردن دنيا خيلي زيباتر مي شد

    براي شما ارزوي موفقيت مي كنم

    سلام دوست عزيز و مهربان آقا سينا سلام از اينكه دير خدمتان مي رسم شرمنده ام.

    دست يابي دانشمندان ايراني براي غني سازي و صلح آميز هسته اي را به شما و همه ايرانيان تبريك عرض مي كنم.

    و همچنين آغاز امامت حضرت مهدي (عج) و پيشاپيش ميلاد پر بركت و خير پيامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) را به همه شيعيان الخصوص شما خوبم تبريك عرض مي كنم.

    دوست عزيز در مورد انسان و انسانيت بسيار زيبا نوشته اي كه ديگه جاي بحث ندارد. به قول شما اين انسانيت نه خريدني هستش نه هم پيدا كردني بلكه در خون هاي ماست. ما بايد به اين بينديشيم كه چرا خداوند آدم را اشرف مخلوقات خود قرار داد؟؟؟ اگه ما به جواب اين سؤال برسيم بسياري از مشكلات حل ميشه.

    در ضمن دوست عزيز به روز هستم و منتظر ديدار شما با نوشتن و قلم زدن زيباي شما در اين دهكده.

    قربانت فرهاد

    سلام آهنگ وبلاگت زيباست.
    + *** 

    سينا اميدوارم حالت خوب باشه ؟

    به نام خدا

    با سلام و احترام

    انسانيت قله اي است كه فتح آن بر همگان لازم است گرچه هر كسي توان اين فتح بزرگ را ندارد .

    پيامبران الهي آمدند تا ما را با خويشتن آشنا كنند و پرده هاي تيره خودفراموشي و خدافراموشي را پاره كنند شايد آدميان را فلاح و عبوديت و انسانيت را پيش گيرند.

    از انسانيت گفتن و نوشتن هميشه لازم و شنيدني است خسته نباشيد.

    ياعلي مدد

    *** بنام تو اي قرار هستي ***

    سلام و عرض ادب و احترام

    نهم ربيع الاول

    سالروز آغاز ولايت و امامت و زعامت

    آخرين سحاب رحمت و يگانه ذريه ذخيره دودمان آل طاها، حضرت مهـدي مـوعـود (عج) بر منتظران و چشم انتظــاران ظهــور تبريك و تهنيت باد.

    آقا سينا از انيكه سرافراز كرديد ممنون و نيز يكدنيا تشكر بابت لينك شعر مرحوم آغاسي - موفق و مويد باشيد

    جمعي از منتظران حضرت صاحب الزمان (عج) در حرکتي نمادين اقدام به برگزاري مراسم شکر گذاري نعمت نموده اند .. در اين طرح منتظران با 313 گل صلوات براي سلامتي و تعجيل در ظهور حضرتش ? خود را براي ظهور آن مولا آماده مي سازند ............با تشکر از همکاري پيشاپيش شما منتظر گرامي ...... سعي کنيد دوستان ديگر را هم مطلع کنيد ......به اميد ظهور دولت يار .. التماس دعا .. يا حق


    اجرتون با مولا

    + *** 

    پندار نيك ، گفتار نيك ، كردار نيك

    سعي كن اين سه را هميشه در ذهن داشته باشي ، اميدوارم منظورم را درك كني . اگرچه مطلب بسيار مناسبي در وبت گذاشته اي اما بايد ماخذ آن را نيز ذكر مي كرديد ...

    سلام...به نظر من ..و انسانيت مطلق فقط معناي دلشاديست و جز اين زندگي خالي از آب است و آباديست

    آغاز امامت امام عصر؛ امام مستضعفين , حظرت بقية الله بر تمام حقجويان جهان به خصوص شيعيان مبارکباد.

    بياييد از امروز به امام عصر (عج) يک قدم نزديکتر شويم .

    در کدامين روزگار انسان بر اثر آشنا شدن با نور خدا ؛ تيرگي ها و تاريکي ها و زورگويي ها و تزوير ها را کنار نهاده و به حکومت عادلانه الهي که جهاني خواهد بود مي رسد؟ در چه زماني؟.....در چه زماني؟

    آيا اين ها همه , جز در حکومت حضرت بقية الله (عج) مبيسر است؟ پس چرا شکوه آن زمان را احساس نمي کنيم ؟ و چرا از تيرگي هاي اين زمان شِکوه نمي نماييم؟

    چرا از وضع جهان در آينده آگاهي نداريم؟ و چرا به وظايف دوران غيبت عمل نمي نماييم؟؟

    پاسخ اين سوالات اين است که ما با عصر غيبت و تاريکي و ظلم و ستم در آن گره خورده ايم , به حدي که مجذوب ظلم و ظلمت گشته و به آن خو گرفته و معتاد شده ايم !! و اعتياد يک قدرت بسيار قوي براي کشاندن انسان ها به طور ناخودآگاه به سوي خوبي ها و يا بدي هاست !!!

    اعتياد و خو گرفتن انسان به هر چيزي همچون فطرت و طبيعت او , آدمي را به سوي آن مي کشاند به طوري که گويي اراده و اختيار را از انسان در مقابل آن و عمل کردن برخلاف آن گرفته است ! اين قدرت را خداوند در اعتياد قرار داده است تا آدمي با خو گرفتن به خوبي ها بدون زحمت و ناخود آگاه به سوي آن هل جذب شود و از بدي ها و زشتي ها کناره گيرد .

    به اين جهت امير مومنان امام علي (ع) عادت را طبيعت دوم انسان بر شمرده اند و فرموده اند :

    عادت طبيعت دوم انسان است . (شرح غررالحکم1/185)

    بنابر اين فرمايش همان گونه که انسان به سوي آنچه فطرت و طبيعت او اقتضا دارد به راه مي افتد ؛ به سوي آنچه به آن خو گرفته و عادت نموده نيز خرکت مي کند.

    متاسفانه جامعه بشري بر اثر نداشتن رهبري صحيح و نبود قدرتي که بتواند اجتماع را به سوي فضيلت هاي اخلاقي و صفات برجسته انساني سوق داده و هدايت نمايد به عادت هاي اشتباه فردي و اجتماعي گرفتار شده است.

    اعتيادهاي هاي اجتماعي قدرتي بسيار بيشتر از اعتيادهاي فردي دارند و آسان تر مي توانند انسان را به سوي چيزي که اجتماع به آن خو گرفته است ؛ بکشاند.

    يکي از عادت هاي شوم اجتماعي که جامعه ما را به خود گرفتار نموده و در بند اسارت کشيده است , خو گرفتن به وضع موجود و سازش با آن است به گونه ايي که هرگز درباره ي آينده حياتبخش و نجات دهنده فکر و انديشه ايي نکنند.

    با آنکه رسول خدا (ص) با بيان مساله "انتظار" و تشويق انسان ها به سوي آن , مردم را به اشتباه بودن سوختن و ساختن آگاه نموده و با بيان مسئله انتظار آنان را به اميد و حرکت به سوي آينده ايي روشن فرا خوانده اند , متاسفانه کساني که وظيفه داشتند اين مساله مهم و حياتي را براي مردم بيان کنند ؛ در اين وظيفه کوتاهي ورزيده اند .

    به اين جهت مردمان همچنان به سوختن و ساختن عادت کرده اند و درباره رسيدن به آينده درخشان تلاش نکرده اند و با کمال تاسف مساله غيبت امام عصر (عج) هنوز ادامه يافته است.

    هنوز اکثريت جامعه ما به يک نوع اعتياد که غفلت از مساله ظهور امام عصر (عج) مي باشد گرفتار است .

    و آن را به دليل قانون وراثت , از نسل هاي گذشته به ارث برده است ! و در نتيجه هنوز جامعه ما در حال رکود به سر مي برد و حرکتي در جهت ترقي و رسيدن به مراتب عالي و ارزنده ننموده است .

    در حالي که اگر کسي بتواند عادت هاي اشتباه را کنار زده و خود را به خصلت هاي ارزنده انساني زينت دهد

    به بهترين مقامات عالي دست مي يابد .

    روش فکري خود را تغيير دهيد !

    با يک جهش روحي و با يک تغيير سبک و روش فکري , تحول عميقي در خود ايجاد کنيد و راه خود را از افرادي که برايشان غيبت و ظهور تفاوت چنداني ندارد (در عمل) جدا کنيد .

    يقين داشته باشيد که همان گونه که بي تفاوتي و غفلت نسبت به پدر جسماني گناهي بزرگ است ؛ بي تفاوتي و غفلت نسبت به پدر معنوي گناهي بزرگتر است و سرانجامي تاريک و شوم براي انسان خواهد داشت.

    اگر تاکنون نسبت به امام عصر (عج) بي تفاوت بوده ايد و فرق ميان ظهور و غيبت آن حضرت را درک نکرده ايد و در انديشه ظهور حياتبخش آن حضرت نبوده ايد ؛ اگر تاکنون اهل دعا و نيايش براي فرارسيدن روزگار پر شکوه عصر ظهور نبوده ايد , و نمي دانستيد که نسبت به امام زمان و مولاي خويش وظيفه ايي ويژه بر عهده داريد ؛ اکنون که اين حقيقت را دريافتيد و درک نموديد که در زمان غيبت وظيفه ايي سنگين بر عهده مردم است , خود را از غفلت نجات دهيد و با يک اراده قوي و با يک تصميم جدي ؛ گذشته خود را جبران کنيد و با تلاش و کوشش در مسير انتظار حضر

    سلام دوست عزيزم من واقعا از بلاگت خوشم اومده هم اسمش هم نوشته اش پيروز و سربلند باشي خوشحالم ميكني اگه بهم سربزني