• وبلاگ : هزاردستان
  • يادداشت : روزگار شتر مرغي!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 6 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست عزيز .. آدرس وبلاگ ستاره هاي آسمان تغيير کرد
    http://setare70.blogfa.com

    لطفا آدرس جديد را وارد نماييد .

    سلام
    ممنون كه سرزدي
    بازم به ما سر بزن
    موفق باشي

    (3)

    مطمئن باش زماني کشور ما رو به رفاه و آبادي خواهد رفت که هر چيز جاي خودش را بيابد. تنها زماني که سياست هاي اقتصادي کشور شفاف، انتخابات حقيقتا سالم و مطبوعات کاملا آزاد باشند و نيز نيروهاي فراقانوني (لباس شخصي ها، و ...) جمع شوند، آنگاه ما خواهيم توانست به رفاه و پيشرفت بينديشيم و گرنه تا قيام قيامت بايد درجا بزنيم!

    جوک جديد را شنيده اي؟ حدود 500 نفر از طلبه هاي قم خواستار محاکمه خاتمي شده اند به جرم دست دادن با زن اجنبي! يکي نيست به اينها بگويد شما در مواقع ديگر کجا تشريف داريد؟ موقع اهانت به پيامبر در آموزش و پرورش، موقع حرفهاي عجيب و غريب آيات معظم جنتي و مشکيني، موقع صادرات دختران به دوبي، موقع ....

    من هم دغدغه نان دارم. وقتي گراني را مي بينم، دائما به فکر کساني هستم که به نان شب محتاجند. از اين رنج مي برم. اما اين دليل نمي شود دربرابر غلطهاي واضح بعضي ها سکوت کنيم و و مصلحت انديشي کنيم. سخن در اين باره زياد است. دل پري دارم .... انشا الله روزهاي روشن شما نيز از پس اين سختيهاي خرد کننده فرا خواهد رسيد. درک ميکنم. ان مع العُسر يُسرا.

    (2)

    دغدغه نان جاي خود، دغدغه سياست هم جاي خود. هر چيز به جاي خود نيکوست. اصلا ميداني سياستهاي دوساله دولت چه عوارضي در بر داشته؟ چه درصدي از مردم (اکثريت) را بدبخت تر کرده؟

    درآمدها در شهري مثل تهران ثابت مانده اما مخارج عمومي 20 تا 40 درصد و مسکن صد در صد رشد کرده. حال تو ميگوئي بنشينيد و از روشهاي سياسي دولت ننويسيد! برادر من اين سياست، موضوعش زندگي روزمره ماست. اين کار به سفره هاي مردم متصل است.

    ديدي "آقايي" که قرار بود پول نفت را به سر سفره هاي مردم ببرد، با چه اطميناني حرفش را تکذيب کرد که چشمهاي مجري اخبار شبکه دوم ( حيدري) از تعجب چارتا شد!

    نفت صادراتي ايران در سال اول رياست خاتمي (76 -1377)، بشکه اي 8/9 دلار به فروش رفت. ميانگين فروش نفت در سال اول و دوم احمدي نژاد حدود 59 دلار بود. آيا اين تفاوت فاحش در فروش نفت در سفره اي مردم ديده شد؟ در آمد دو ساله دولت کنوني 6 برابر درآمد دولت خاتمي و 8 برابر درآمد دولت رفسنجاني بوده. آيا اتفاق فاحشي را ديده اي؟

    کارمندي که قبلا (دوسال پيش) مي توانست با پس انداز ماهانه 200 هزار تومان، سالانه 3 متر به مساحت خانه اش (در منطقه متوسط تهران، از قرار متر 800 هزار تومان) اضافه کند، حالا با همان پول يک و نيم متر آپارتمان هم نمي تواند بخرد.

    اين يعني چه؟ يعني اينکه فقر در بين مردم، در عرض دوسال دو برابر شده است.

    (1)

    اين درست است كه عده اي به كار سياست مشغولند و عده اي به نان شب محتاج. ولي چه ميشود كرد! دنيا مانند رودخانه اي جاري است. هم به كوه مي رود و هم به دشت. مضافا اينكه بسياري از بحثهاي سياسي اين روزها ريشه در نيازهاي اساسي كشور دارد. گروهي تازه رسيده و پرمدعا به جاي آبادي، در پي نابودي و اسراف سرمايه هاي مملكتند. يك سازمان ريشه دار 60 ساله را (سازماني كه وظيفه كنترل روزمره و معيشت مردم را سامان ميدهد) در چشم بر هم زدني منحل ميكنند. ادعا هم ميكنند ماهها كار كارشناسي پشت اين انحلال است!‏ در صورتيكه رئيس چندماه پيش همان سازمان از اينكار مطلقا خبري ندارد!

    از سوي ديگر، شبانه به روزنامه ها امر ميكنند كه فلان مطلب را در تيتر اول روزنامه درج كنيد. وگرنه كارتان با گيوتين دادستان و مدعي العموم!‏ خواهد بود... تو باشي چه خواهي كرد، ساكت خواهي نشست؟

    سلام دوست من

    ايشاالله زودي همه چي درست مي شه شما هم از آويزوني در مياي